Jochem@JochemKoole.nl | +31647394845
Hoe ik mijn e-maillijst verdubbelde & de laatste cijfers
Nieuwsbrief van Jochem Koole - Januari 2017

Beste <<Voornaam>>,

Een nieuwe maand, een nieuw jaar. Het begin van een nieuw jaar voelt toch altijd als een frisse start. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! 

Ik hoop dat je een gezellige feestmaand achter de rug hebt en dat je - net als ik - veel zin hebt om van 2017 een fantastisch jaar te gaan maken.

Ik wens je daar in ieder geval heel veel succes en plezier bij!

Cheers,
 



P.S. Altijd leuk om feedback te krijgen. Stuur me gerust een bericht terug.

 Hoe ik mijn e-maillijst (bijna) verdubbelde

Zelfgeschreven artikel - leestijd +/- 5 minuten

Dat ik het nieuwe jaar (2017 nota bene) zou beginnen met een artikel over e-mail, had ik zelf eerlijk gezegd ook niet verwacht. Als lezer van mijn nieuwsbrief weet jij dat ik mijn liefde voor dit medium in het afgelopen jaar weer heb herondekt. Ik ben meer nieuwsbrieven gaan lezen en probeer zelf ook iedere maand een waardevolle nieuwsbrief voor jou en zo'n 500 anderen samen te stellen.

In dit artikel lees je hoe ik mijn e-maillijst in de nazomer van 2016 (bijna) verdubbelde door een groot gedeelte van mijn LinkedIn-contacten aan te schrijven. Het artikel lezen kost je ongeveer 5 minuten.

 Social media anno 2017

Leestip

Danny Oosterveer is gek op data. Toen hij nog bij Marketingfacts werkte, hield Danny altijd de laatste cijfers met betrekking tot populaire social media bij. Zo wist je precies hoeveel Nederlanders WhatsApp op hun telefoon hadden staan, hoeveel mensen SnapChat nu echt gebruiken en hoeveel artikelen er maandelijks op LinkedIn worden gepubliceerd.

Danny (die inmiddels als online marketeer bij Burgers' Zoo werkt) trapt 2017 goed af met een overzicht van de laatste cijfers. Zeker even lezen om je een beeld te vormen van het social media landschap anno 2017.

 De ballen

In mijn vorige nieuwsbrief schreef ik over de Power Balls die ik als bedankje kocht voor mijn opdrachtgevers. De meeste van hen hebben de Power Ball inmiddels in hun bezit.

Ik vind het erg leuk om te melden dat de reacties op de Power Ball en het verhaal van Solar Works! heel erg positief en enthousiast zijn. Een aantal bedrijven denkt erover na om zelf ook iets met de Power Balls te gaan doen en een lezeres van deze nieuwsbrief heeft er zelfs meteen een aantal gekocht. Hoe mooi is dat!?

Deel
Tweet
Deel
Stuur door
Copyright © 2017 JochemKoole.nl



Email Marketing Powered by Mailchimp