Jochem@JochemKoole.nl | +31647394845
Als technologie mensen echt zou helpen, GDPR en sleutelen aan webteksten
Nieuwsbrief van Jochem Koole - Juli 2017

Beste <<Voornaam>>,

Zomer. Altijd een iets onregelmatigere periode dan normaal. Voldoende flexibel in te delen tijd dus om aan mijn eigen website te sleutelen.

Daarnaast heb ik nog een artikel voor je geschreven; over hoe technologie mensen - naar mijn mening - beter zou kunnen helpen. Ben erg benieuwd, hoe jij hier tegenaan kijkt. 

En ik bekeek een webinar over GDPR. Zou jij ook moeten doen. De link naar de opname vind je terug in deze nieuwsbrief.

Fijne zomer!

Cheers,
 



P.S. Altijd leuk om feedback te krijgen. Stuur me gerust een bericht terug.

 Als technologie mensen echt zou helpen

Zelfgeschreven artikel - leestijd +/- 5 minuten

Op LinkedIn plaatste ik onlangs een berichtje over onpersoonlijke uitnodigingen. Het onderwerp leeft blijkbaar nogal, want het bericht is inmiddels 400 keer geLiked, van ruim 80 commentaren voorzien en door bijna 125.000 mensen gezien.

Ik vind dat LinkedIn haar gebruikers zou moeten verplichten om een persoonlijk bericht toe te voegen aan een uitnodiging. Of eigenlijk, ik vind dat technologie mensen beter zou moeten helpen door niet alleen handelingen mogelijk te maken, maar ook het achterliggende proces uit te leggen. Daardoor wordt het rendement van die handelingen volgens mij veel hoger.

In dit artikel lees je in ongeveer 5 minuten mijn gedachten. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. Van technologie die mensen meer zou moeten helpen, bedoel ik dan. Over die persoonlijke LinkedIn-uitnodigingen verschillen de meningen nogal en dat is prima. Als je tijd over hebt; de commentaren op mijn Update zijn af en toe heel vermakelijk.

 GDPR is coming (and you better be prepared)

Kijktip

Over een klein jaartje treedt GDPR in werking. GDP-wat? GDPR; de General Data Protection Regulation. Volgens sommigen de belangrijkste verandering in Europese dataprivacyregelgeving in 20 jaar tijd. B2B marketingbureau spotONvision verzorgde samen met advocatenkantoor Kennedy Van der Laan een interessant webinar over dit onderwerp speciaal voor marketeers.

In een kleine 3 kwartier wordt duidelijk gemaakt wat GDPR eigenlijk inhoudt, wat de gevolgen zijn voor je marketingdata, met welke veranderingen je als marketeer rekening moet houden en hoe je zorgt dat je opt-in procedure en cookiebeleid straks voldoen aan de nieuwe regels.

 Omdat je pitch nooit af is...

De afgelopen periode geen podia, maar kauwen op mijn eigen webteksten. Een stuk moeilijker, moet ik eerlijk zeggen. Het aanscherpen van je eigen verhaal, is volgens mij één van de moeilijkste dingen die je kunt doen. Toch is het keihard nodig. Zeker als je jezelf en je dienstverlening net even scherper in de markt wilt zetten. De afgelopen maand zette ik hiervoor de eerste stappen en het resultaat is terug te lezen op mijn homepage, diensten- en klantenpagina.

Vond je deze nieuwsbrief de moeite waard?
Deel 'em dan met je netwerk of stuur 'em door!
Deel
Tweet
Deel
Stuur door
Copyright © 2017 JochemKoole.nl



Email Marketing Powered by Mailchimp