• nl
  • en

Klanten

Als strategisch adviseur help ik kennisintensieve B2B-organisaties om groei te realiseren. Mijn klanten zijn voornamelijk zakelijke dienstverleners en andere commerciële B2B-bedrijven.

EY

EY – 2017 tot heden

Bij EY gaven we People Centered Growth vorm door te starten met een pilot. Gedurende een paar maanden werd een klein clubje voorlopers intensief begeleid. Deze 20 EY-professionals wisten geweldige resultaten te boeken. Zij vergrootten hun eigen zicht- en vindbaarheid, maar realiseerden ook zakelijke resultaten: leads en hires.

Mede door dit succes groeide het enthousiasme voor een People Centered Growth aanpak. Tot op bestuursniveau aan toe. Het pilot project ging op in wat EY het boegbeeldenprogramma noemt, waar vandaag de dag ruim 80 EY-professionals aan deelnemen.

Daarnaast verzorgt Wietske van Ierssel vanuit Connected regelmatig LinkedIn-workshops voor verschillende onderdelen binnen de EY-organisatie.

Berenschot – 2015 tot heden

In 2015/2016 mocht ik bij Berenschot werken aan de ontwikkeling van een nieuwe online strategie – samen met extern adviseur Roeland Stekelenburg. We begeleidden het marketing- & communicatieteam in de praktische uitvoer van deze strategie en de uitrol van een People Centered Growth aanpak.

Later kreeg dit een vervolg in een programma waarin we de marketing- & sellingvaardigheden van Berenschot-adviseurs verder hebben versterkt.

Vanuit Connected verzorgt Wietske van Ierssel periodiek LinkedIn-workshops voor nieuwe medewerkers.

Berenschot

Loyens & Loeff

Loyens & Loeff – 2013 tot 2020

In de periode 2013/2015 mocht ik bij Loyens & Loeff werken aan de uitrol van een People Centered Growth aanpak. In juni 2015 werden we met dit project genomineerd in de categorie Best Change Management Programme voor de Business Leadership Awards van The Lawyer.

In 2016 mocht ik werken aan de doorontwikkeling van de corporate website en het meten van en rapporteren over online marketing- en salesresultaten.

‘Online ambassadorship’ – waar we in 2013/2015 de basis voor hebben gelegd – wordt inmiddels breed uitgedragen binnen Loyens & Loeff. Het is een vast onderdeel van het maandelijkse introductieprogramma voor nieuwe medewerkers. Vanuit Connected verzorgt Wietske van Ierssel deze sessies.

Andere klanten

 

  • CINOP Advies – 2015 t/m 2017
  • Online marketing advies, online marketing rapportage, praktische social business workshops
  • CSU – 2016 t/m 2017
  • Online marketing- & communicatiestrategie, praktische LinkedIn-workshops i.s.m. Wietske van Ierssel, online marketing rapportage
  • Grant Thornton – 2013
  • Social business blauwdruk, kick off met (potentiële) Champions
  • Heembouw – 2015 t/m 2020
  • Online marketing advies, online marketing rapportage, People Centered Growth programma, praktische social business workshops
  • INSEAD Alumni Association NL – 2014
  • Social business plan van aanpak, praktische social business workshop
  • Intertrust Group – 2016
  • Online marketing- & communicatiestrategie
  • NS Stations – 2019
  • Praktische LinkedIn workshops i.s.m. Wietske van Ierssel
  • Ortec Finance – 2016 & 2017
  • Social business ondersteuning, social business workshops
  • Q-railing – 2015 & 2017
  • Advies over de inzet van LinkedIn t.b.v. marketing- & recruitment-doelstellingen, social business workshops
  • Railpro – 2016 t/m 2020
  • Ontwikkeling online marketing- & communicatiestrategie, social business ondersteuning, diverse social business workshops

Daarnaast heb ik (strategische) sessies en workshops mogen verzorgen voor…

Achmea
AFAS
AgressieWerk.nl
ARAG
DAS
Deloitte
Gilde Opleidingen
HAS Hogeschool
Hertoghs Advocaten
Houthoff Buruma
MBO Raad
Microsoft Nederland
Nedap
Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants
NHL Hogeschool
ORTEC
PostNL
PressPage
ROC van Twente
Siemens Healthineers
Truckland
Universiteit van Amsterdam
Yacht