|

Contact

Over Jochem

Mijn overtuigingen, de projecten die ik het liefst doe en wat je van mij mag verwachten.

Mijn overtuigingen

Marketing vormt een essentiële schakel in iedere onderneming. Voordat je waarde kunt leveren, zul je immers eerst de aandacht van potentiële klanten moeten trekken. En hen moeten interesseren in je dienstverlening.

Voor zakelijke dienstverleners geldt bovendien dat marketing een gedeelde verantwoordelijkheid is. Van de marketingafdeling en de vakinhoudelijke experts uit je organisatie. Zij hebben de relaties met de markt en het vertrouwen van hun klanten.

Toch zijn je collega’s geen marketeers. Ze zitten weliswaar bomvol vakinhoudelijke kennis en ervaring, maar dat is niet genoeg. Om je doelgroep te raken en in beweging te brengen heb je aansprekende en overtuigende verhalen nodig.

Betrek je vakinhoudelijke experts bij je marketing en je zult zien dat deze aanzienlijk verbetert. Het is alleen een verandering die tijd kost en inspanning vergt. Mijn devies is dan ook altijd: groot denken, maar klein beginnen.

Impact, inhoud & inzicht

Impact maken vind ik het allerbelangrijkste. Mensen in beweging brengen. Binnen je organisatie en daarbuiten. Allemaal zodat je de doelstellingen behaalt die passen bij de ambitie van je organisatie.

Het liefst werk ik met inhoudelijke mensen: experts die ergens heel veel verstand van hebben. Die ergens heel goed in zijn, maar daar ook weer bescheiden over. Die de walk misschien al jaren walken, maar het lastig vinden om ook de talk te talken.

Ik word er blij van als ik hen nieuwe inzichten kan geven. Als ik iets uitleg, waardoor dingen op hun plek vallen. Als ik hen een tool of template aanreik waarmee marketing makkelijker en leuker wordt.

Werken met Jochem

Als wij samenwerken, ga ik er voor de volle 100% voor. Toewijding is voor mij ontzettend belangrijk.

Net als het boeken van echte, zakelijke resultaten. Met mijn werkzaamheden draag ik dan ook bij aan het realiseren van je ambities.

Samen zorgen we voor verbinding. We versterken de relatie tussen de vakinhoudelijke experts uit je organisatie en je doelgroepen.

Zo brengen we samen mensen in beweging.