Over Jochem
Mijn overtuigingen, aan welke projecten ik het liefst werk en wat je van mij mag verwachten.

Mijn overtuigingen
Je zult zien dat de marketing van je kennisintensieve B2B-organisatie enorm verbetert, als je de vakinhoudelijke experts uit je bedrijf hierbij betrekt.
Mensen doen namelijk zaken met mensen. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven. Zeker in het geval van kennisintensieve B2B-organisaties, waar vertrouwen en relaties essentieel zijn voor het vermarkten van diensten. En het succes van je organisatie.
De vakinhoudelijke experts uit je organisatie zitten bomvol kennis, kunde en ervaring. Die delen ze dolgraag met de wereld, maar dat is niet genoeg. Om je doelgroep te raken en in beweging te brengen, is er meer nodig. Droge feiten alleen doen niet zoveel. Je experts zullen er aansprekende verhalen van moeten maken – onderbouwd met feiten.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is een verandering die tijd kost en inspanning vergt, maar wel enorm de moeite waard is. Een verandering die je succesvol realiseert door groot te denken, maar door klein te beginnen.
Inhoud, inzicht & impact
Het liefst werk ik met inhoudelijke mensen: experts die ergens heel veel verstand van hebben. Die ergens heel goed in zijn, maar daar ook weer bescheiden over. Die de walk misschien al jaren walken, maar het lastig vinden om ook de talk te talken.
Ik word er blij van als ik hen nieuwe inzichten geef. Als ik iets uitleg, waardoor dingen op hun plek vallen. Als ik hen een tool of template aanreik waarmee het voor hen makkelijker wordt om hun verhaal op een aansprekende manier te vetellen.
Kortom, als we samen impact maken. Als we echte resultaten boeken. Steeds meer mensen enthousiasmeren en bij het project betrekken. En zo een organisatie laten groeien.


Werken met Jochem
Als wij samenwerken, ga ik er voor de volle 100% voor. Toewijding is voor mij ontzettend belangrijk.
Net als toewerken naar echte, zakelijke resultaten. Met mijn werkzaamheden help ik je om de groeidoelstellingen van je organisatie te realiseren.
Samen zorgen we voor verbinding. We versterken de relatie tussen vakinhoudelijke experts en je doelgroepen.
Tenslotte wil ik dat je echt iets hebt aan het werk dat we samen doen. Het moet toepasbaar zijn voor jou in jouw situatie.