Diensten

Wil jij op verantwoorde wijze groei realiseren voor jouw kennisintensieve B2B-organisatie, dan zul je mensen centraal moeten stellen.

Of je nu…

Juist in een tijd waarin iedereen 24/7 online met elkaar in verbinding staat, waarin er een overvloed aan informatie vrij toegankelijk is en waarin artificiële intelligentie en bots meer en meer van onze taken overnemen.

People Centered Growth

People Centered Growth, noem ik het. Vandaag de dag belangrijker dan ooit, vanwege…

Digitale technologie Digitale technologie. Artificiële intelligentie en bots nemen steeds meer taken van ons over. “Alles wat geautomatiseerd kan worden, zal geautomatiseerd worden,” wordt weleens gezegd. Ik denk dat dit klopt. Technologie kan veel taken namelijk goedkoper, beter en sneller uitvoeren dan mensen. Klanten verwachten dan ook dat een organisatie investeert in technologie en hen van de voordelen laat profiteren.
Vrij toegankelijke informatie Daarnaast is er ongelofelijk veel informatie opgeslagen in publieke databases die vrij toegankelijk zijn voor iedereen met een internetverbinding. Met alleen informatie maak je als organisatie het verschil niet meer. Klanten verwachten dat een organisatie hen helpt met specifiek voor hen relevante informatie.
Online sociale connectiviteit Tenslotte is ongeveer een derde van de wereldbevolking online met elkaar verbonden. Dankzij deze enorme online sociale connectiviteit is het voor mensen simpeler dan ooit om met anderen in contact te komen. Ook zorgt deze connectiviteit ervoor dat informatie – kloppend of niet – zich gemakkelijker en sneller verspreidt dan in het (recente) verleden. Klanten verwachten dan ook dat zij snel en 24/7 met een organisatie en haar medewerkers in contact kunnen komen.

Mensen doen zaken met mensen

In korte tijd is de wereld flink veranderd, maar… mensen doen nog steeds zaken met mensen. Zeker in een kennisintensieve B2B-omgeving, waar mensen grofweg 3 redenen hebben om te kiezen voor een samenwerking met jouw organisatie:

Merk Het merk; je belofte aan de klant, het imago van je organisatie bestaande uit naamsbekendheid en reputatie.
Kennis & kunde De kennis en kunde in de hoofden van jou en je collega’s; vertaald naar diensten en producten, waarvan het onderscheidende vermogen in de markt – helaas – vaak minimaal is.
Zakelijke relaties De zakelijke relatie die mensen met je aangaan en opbouwen; voordat mensen zaken met je doet, moeten zij je eerst kennen en weten dat jij iets kunt. Vervolgens zullen ze je moeten vertrouwen, voordat ze jou een opdracht gunnen.

Wil jij jouw organisatie op verantwoorde wijze helpen bij het realiseren van groei; nieuwe, bestendige opdrachten binnenhalen en klanten voor de lange termijn aan jouw organisatie verbinden? Ik help je hier graag bij!