Contact

Over Jochem

Wie is Jochem?

Sinds 2013 werk ik als zelfstandig marketing & business development adviseur.

Voornamelijk voor zakelijke dienstverleners.

Daarvoor was ik marketeer in de theaterwereld, projectmanager voor online bureaus en social business consultant bij Deloitte.

In mijn vrije tijd klus ik graag, ga ik met enige regelmaat naar de sportschool en – sinds kort – de padelbaan.

Ik geniet van goede gesprekken met vrienden, mooie reizen maken, lekker eten en uitjes met mijn vrouw en onze 2 dochters.

Mijn kernwaarden

Toewijding

Als wij samenwerken, ga ik er voor de volle 100% voor.

Beweging

Ik breng mensen in beweging door dingen begrijpelijk te maken, praktisch toepasbaar en leuk.

Impact

Mijn doel is altijd: echte zakelijke resultaten en een blijvende impact voor je organisatie.

Connectie

Voor mij draait het altijd om het versterken van echte relaties en vertrouwen.

Mijn missie

Betere marketing en business development voor zakelijke dienstverleners, dat is mijn missie.

Want voor veel zakelijke dienstverleners geldt: marketing en business development kunnen en moeten* beter.

Zeker als ze de dienstverlener willen worden (of blijven) waar mensen mee en voor willen werken.

Benieuwd hoe ik jou kan helpen met uitdagingen op het gebied van groei en positionering?

* Onderzoek van DCM Insights laat zien dat zakelijke dienstverleners te maken hebben met een scherpe afname in klantloyaliteit.

Wat klanten zeggen

“Jochems overtuigingskracht en op relatiegerichte aanpak hebben ervoor gezorgd dat de veranderingen ook daadwerkelijk in de praktijk tot uiting zijn gekomen.”

Marketing manager, toonaangevend advieskantoor

“Jochem is een expert in B2B-strategie en het implementeren hiervan in een praktisch marketingplan.

Maar belangrijker: hij spreekt de taal van de specialisten waarmee hij werkt in zakelijke dienstverleningsorganisaties.”

Hoofd MBD,
internationaal advocatenkantoor

“Jochem stelt prikkelende vragen, geeft het goede voorbeeld en steekt de handen uit de mouwen.

Zijn persoonlijke en optimistische aanpak is een grote aanwinst voor elk team.”

Hoofd Marketing Communicatie, vooraanstaand Nederlands advocatenkantoor