Kansen in de markt kunnen plotseling leiden tot een nieuwe dienst. En de wens om de markt te veroveren.
Voordat je er erg in hebt, ben je een go-to-market plan aan het ontwikkelen. Maar heb je aan alles gedacht wat een solide plan nodig heeft?
Verbeter je go-to-market plannen met praktisch, bondig advies en bereik de resultaten die je voor ogen hebt.
Wat klanten zeggen
“Jochems overtuigingskracht en op relatiegerichte aanpak hebben ervoor gezorgd dat de veranderingen ook daadwerkelijk in de praktijk tot uiting zijn gekomen.”
Marketing manager, toonaangevend advieskantoor
“Jochem is een expert in B2B-strategie en het implementeren hiervan in een praktisch marketingplan.
Maar belangrijker: hij spreekt de taal van de specialisten waarmee hij werkt in zakelijke dienstverleningsorganisaties.”
Hoofd MBD,
internationaal advocatenkantoor
“Jochem stelt prikkelende vragen, geeft het goede voorbeeld en steekt de handen uit de mouwen.
Zijn persoonlijke en optimistische aanpak is een grote aanwinst voor elk team.”
Hoofd Marketing Communicatie, vooraanstaand Nederlands advocatenkantoor
Een solide go-to-market plan
voor de beste resultaten
Ongetwijfeld herken je het: de vakinhoudelijke experts uit je organisatie zien een kans in de markt.
Ineens is er een nieuwe dienst. En de wens om met deze dienst de markt te veroveren.
Voordat je er erg in hebt, ben je als marketeer of business developer een plan aan het ontwikkelen. Om de nieuwe dienst naar de markt te brengen en een nieuwe opdracht voor je collega’s binnen te halen.
De verwachtingen zijn hooggespannen, maar… heb je gedacht aan alles wat een solide plan nodig heeft?
Ik help je met een ‘second opinion’ voor je go-to-market plan.
Ik evalueer je strategische keuzes en tactische beslissingen. En voorzie je van constructieve feedback om je plan nog beter te maken.
Zo weet je zeker dat je go-to-market strategie robuust is. Dat je tactische beslissingen juist zijn. En dat niets een succesvolle uitvoering nog in de weg staat!
Verbeter je go-to-market plannen – Mijn aanpak
Om je een idee te geven van een samenwerking, hierbij een beschrijving van het proces:
Als we elkaar nog niet eerder hebben ontmoet, plannen we eerst een kennismaking van een uur. Het liefst met een kop koffie erbij. Als de tijd beperkt is, plannen we een call.
Vervolgens stuur jij me je plannen en zorg ik voor een snelle evaluatie.
We plannen een intake: een call van zo’n 60 tot 90 minuten waarin jij je plan toelicht.
Daarna ga ik aan de slag met een uitgebreide evaluatie en schrijf ik mijn adviesrapport. Maak je geen zorgen, dat wordt geen uitgebreid document. In plaats daarvan is het praktisch en doelgericht.
Ik stuur je het rapport en licht het toe in een afsluitende call van zo’n 60 tot 90 minuten.
Eerder mocht ik marketing & business development opdrachten uitvoeren voor…
Verbeter je go-to-market plannen
met Jochem
Als we samenwerken, is mijn belofte aan jou…
- Een korte doorlooptijd en beperkte tijdsinvestering van jouw kant.
- Praktisch en doelgericht advies.
- Meer dan 13 jaar ervaring in de zakelijke dienstverlening.
- Geen hobbels in het behalen van de resultaten die je voor ogen hebt.
- Een vaste vergoeding.
Verbeter je go-to-market plannen en behaal de resultaten die je voor ogen hebt!