Werk maken van positionering & groei
Het is onvermijdelijk. In de ontwikkeling van je organisatie kom je als zakelijke dienstverlener soms op een punt waarop je echt werk moet maken van positionering en groei.
Als jij je (arbeids)marktpositie in bepaalde sectoren wilt versterken bijvoorbeeld. Als je meer uitdagend en betekenisvol werk voor je medewerkers wilt generen. Of als je wordt gedwongen om na te denken over manieren om in de toekomst relevant te blijven.
Het zijn momenten waarop operationele kracht alleen niet voldoende is. En je een ervaren, strategische MBD-leider nodig hebt.
Als strategie & executie specialist ben ik een (tijdelijke) versneller voor zakelijke dienstverleners die werk willen maken van positionering en groei, maar er zelf niet aan toe komen.
Ik begeleid organisaties en teams van groei-ambities naar een heldere strategie, een concreet plan en echte resultaten.
Benieuwd wat ik voor jou en je organisatie kan betekenen?
Eerder mocht ik werken voor organisaties als…
Een overzicht van mijn klanten en opdrachten vind je hier.
Van ambities naar strategie en echte resultaten
Is het tijd voor jouw organisatie of team om werk te maken van positionering en groei, maar kom je er niet aan toe?
Herken je deze uitspraken of gedachten?
“We hebben het te druk om een strategie te implementeren.”
“We willen groeien, maar hebben eigenlijk geen concreet plan om dit voor elkaar krijgen.”
“We missen de benodigde mensen en competenties.”
Als strategie & executie specialist begeleid ik zakelijke dienstverleners van groei-ambities naar een heldere strategie, een concreet plan en echte resultaten.
Benieuwd wat ik voor jou en je organisatie kan betekenen?
Over Jochem
Al meer dan 14 jaar werk ik voor zakelijke dienstverleners. Dat vind ik fantastisch om te doen.
Voornamelijk omdat in dit soort organisaties mensen altijd centraal staan – of zouden moeten staan.
In strategie, business development en marketing draait het niet alleen om expertise en ervaring, maar vooral ook om echte verbindingen en vertrouwen.
MBD Spark
Tweewekelijkse, Engelstalige tips & gedachten over marketing & business development
rechtstreeks in je inbox!
Listening to key players in your market
Listen in on the DMU at key players in your market using LinkedIn.
You may have skipped a step
Running a marketing project means managing complex change. Here’s a model that helps.
Change what people know, think, and do
Craft compelling stories that set people in motion with this canvas.
Ritson’s 3 simple strategy questions
What are we after? Who are we targeting? What do we want them to think?






