Contact

Positionering & groei voor zakelijke dienstverleners

Van ambities naar plannen en echte resultaten

Als marketing & business development leider begeleid ik zakelijke dienstverleners naar een onderscheidende positie in de (arbeids)markt en duurzame groei voor hun organisatie.

Samen beantwoorden we 2 vragen:

“Hoe moeten onze ideale klanten en medewerkers ons zien?”

“Hoe willen we de komende jaren groei realiseren?”

Zijn je vragen beantwoord? Dan maken we een concreet plan om je ambities om te zetten naar echte resultaten.

Daarna voeren we het plan uit.

Ik help je om processen te implementeren, projecten in goede banen te leiden en stakeholders betrokken te houden.

Eerder heb ik mogen werken voor zakelijke dienstverleners als…

Een overzicht van mijn klanten en opdrachten vind je hier.

Werk maken van positionering & groei

Als marketing & business development leider begeleid ik zakelijke dienstverleners
naar een onderscheidende positie in de (arbeids)markt en duurzame groei voor hun organisatie.

Strategie & positionering

Groei & klant ontwikkeling

Business development cultuur

Data-gedreven manier van werken

Reputatie & thought leadership

Over Jochem

Al meer dan 14 jaar werk ik voor zakelijke dienstverleners. Dat vind ik fantastisch om te doen.

Voornamelijk omdat in een zakelijke dienstverleningsorganisatie mensen altijd centraal staan – of zouden moeten staan.

Strategie, business development en marketing draaien allemaal om mensen, echte verbindingen en vertrouwen.

MBD Spark

Tweewekelijkse, Engelstalige tips & gedachten over marketing & business development
rechtstreeks in je inbox!

Listening to key players in your market

Listen in on the DMU at key players in your market using LinkedIn.

Read more

You may have skipped a step

Running a marketing project means managing complex change. Here’s a model that helps.

Read more

Change what people know, think, and do

Craft compelling stories that set people in motion with this canvas.

Read more

Ritson’s 3 simple strategy questions

What are we after? Who are we targeting? What do we want them to think?

Read more