Van groei-ambities naar echte resultaten
Of je nu een stevige positie in een relevante (arbeids)markt wilt. Ideale klanten en talenten die kiezen voor jouw organisatie. Uitdagend en betekenisvol werk voor je medewerkers. Of een voorspelbare stroom aan omzet.
Wat je groei-ambities ook zijn…
Als strategie & executie specialist help ik kennisintensieve B2B-bedrijven om ambities te vertalen naar een heldere strategie, een concreet plan en echte resultaten.
Benieuwd wat ik voor jou en je organisatie kan betekenen?
Eerder mocht ik werken voor organisaties als…
Een overzicht van mijn klanten en opdrachten vind je hier.
Positionering & groei voor kennisintensieve B2B-bedrijven
Als strategie & executie specialist begeleid ik kennisintensieve B2B-bedrijven van groei-ambities naar een heldere strategie, een concreet plan en echte resultaten.

Go-to-market strategie
Duidelijkheid en overeenstemming over alles voor een succesvolle go-to-market.

Een succesvolle projectstart
Inzicht, een duidelijke richting en iedereen in de actiemodus.

Commerciële synergie
Leads die sneller converteren, omdat marketeers en business developers echt samenwerken.

Fractional CMO
Tijdelijke leiding over de ontwikkeling en uitvoering van je branding en/of marketing project.

Strategie-executie
Alles wat je nodig hebt om je strategie realiteit te maken.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Wat klanten zeggen
“Jochems overtuigingskracht en op relatiegerichte aanpak hebben ervoor gezorgd dat de veranderingen ook daadwerkelijk in de praktijk tot uiting zijn gekomen.”
Marketing manager, toonaangevend advieskantoor
“Jochem is een expert in B2B-strategie en het implementeren hiervan a.d.h.v. een praktisch marketingplan.
Hij spreekt de taal van de specialisten waarmee hij werkt in zakelijke dienstverleningsorganisaties.”
Hoofd MBD,
internationaal advocatenkantoor
“Heel inspirerend, concreet en nuttig. Jochem zet je echt aan het denken en zet je tegelijkertijd ook in de actiemodus.”
Sales & Markets Leader, Big4 kantoor
Over Jochem
Al meer dan 14 jaar werk ik voor kennisintensieve B2B-bedrijven. Dat vind ik fantastisch om te doen.
Voornamelijk omdat in dit soort organisaties mensen altijd centraal staan – of zouden moeten staan.
In strategie, business development en marketing draait het niet alleen om expertise en ervaring, maar vooral ook om echte verbindingen en vertrouwen.

