Het gaat om mensen

Je reputatie versterken, leads genereren en talent aantrekken; het is allemaal nodig om groei te realiseren. Precies waar ik kennisintensieve B2B-organisaties al 10 jaar bij help.

B2B-organisaties profileren zichzelf vaak als deskundige, vakinhoudelijke experts. Toch is dat voor klanten en medewerkers meestal niet de reden om voor een samenwerking te kiezen.

Ze kiezen voor je organisatie vanwege je mensen. Uiteraard vanwege hun kennis en ervaring, maar ook vanwege hun talenten en persoonlijkheid.

Mensen zijn het onderscheidende vermogen van iedere kennisintensieve B2B-organisatie.

Door mensen (je medewerkers, maar ook hun doelgroepen) centraal te stellen, kun je jouw organisatie op een verantwoorde manier laten groeien. Als strategisch adviseur help ik je graag om je doelstellingen op dat vlak te realiseren.

Eerder heb ik mogen werken voor kennisintensieve B2B-organisaties als…

Een overzicht van mijn klanten en de opdrachten die ik voor hen mocht uitvoeren, vind je hier.