Bekijk artikel
Power balls

Power Balls

0

Twee jaar geleden waren we op vakantie in Zuid-Afrika. Wat een land. We zagen zebra’s en giraffen in Johannesburg, olifanten en…

Lees meer
Bekijk artikel
Vier inspirerende ondernemerslessen

Vier inspirerende ondernemerslessen

0

Op de eerste dinsdag van oktober konden we ons een slag in rondte laten inspireren. “Of sloeg Inspiration360 ergens anders…

Lees meer
Bekijk artikel
Voodoo marketing op LinkedIn?

Voodoo marketing op LinkedIn?

9

Wat is er aan de hand op LinkedIn? Waarom zien we steeds vaker berichtjes voorbij komen met de diepgang van…

Lees meer
Bekijk artikel
Content, zwaar overschat

Voor een relatie is meer nodig dan een stukje content

2

Het is weekend. Je bent op een feestje. Een goede vriend is jarig en dat wordt gevierd. De woonkamer is…

Lees meer
Bekijk artikel
Waarom? En hoe?

Waarom zou ik dit artikel lezen?

0

Het gaat misschien wat ver om te zeggen dat er maar twee vragen zijn die er echt toe doen… Toch…

Lees meer
Bekijk artikel
Heembouw medewerkers

Organisch bereik? Menselijk bereik!

0

Er wordt regelmatig gezegd dat het organische bereik van social media om te huilen is en dat klopt ook. Als…

Lees meer
Bekijk artikel
De ultieme social business slides voor 2016 (en verder)

De ultieme social business slides voor 2016 (en verder)

0

De dagen worden steeds korter, de temperatuur begint eindelijk een beetje te dalen en we zien steeds meer kerstcommercials op…

Lees meer
Bekijk artikel
De 3 onderdelen van iedere online applicatie

De 3 onderdelen van iedere online applicatie

0

Afgelopen vrijdag vierde Basic Orange haar twintigjarig bestaan. Eind 2008 begon ik als projectmanager bij dit internetbureau, midden in de…

Lees meer
Bekijk artikel
Iedereen aan de marketing, sales en service

Iedereen aan de marketing, sales en service

0

Binnen B2B-bedrijven werken over het algemeen zeer deskundige professionals; advocaten, belastingadviseurs, consultants, productspecialisten, beleidsmedewerkers of BIM-modelleurs. Deze mensen zijn in de…

Lees meer
Bekijk artikel
Meten = weten (en groeien)

Meten = weten (en groeien)

0

Oké, je bent een social business (pilot) project begonnen. Je hebt een aantal voorlopers binnen jouw organisatie gevonden. Deze collega’s zijn…

Lees meer
Bekijk artikel
Pas op met “vanity metrics”

Pas op met “vanity metrics”

0

Vanity metrics, het is een term die door Eric Ries wordt gebruikt in zijn Lean Startup methode. Hiermee doelt hij…

Lees meer
Bekijk artikel
Onpersoonlijke LinkedIn-uitnodigingen en hoe jij ermee om kan gaan

Onpersoonlijke LinkedIn-uitnodigingen en hoe jij ermee om kan gaan

0

Misschien heb jij er ook nog een paar in jouw (LinkedIn) inbox zitten: onpersoonlijke uitnodigingen van mensen die jij niet…

Lees meer
Bekijk artikel
It's all about the money... Oh, and people

It’s all about the money… Oh, and people

0

Geld – In Calvinistisch Nederland doen we er altijd een beetje moeilijk over. Je mag het wel verdienen, maar het…

Lees meer
Bekijk artikel
Krachtige LinkedIn features en waar ze verstopt zitten

Krachtige LinkedIn features en waar ze verstopt zitten

0

Als professional heb je met LinkedIn puur goud in handen. Dat zit hem voornamelijk in het aantal mensen dat professioneel (!) gebruik…

Lees meer
Bekijk artikel
De super simpele content marketing checklist

De super simpele content marketing checklist

0

Het kan bijna niet anders, dan dat jij in de afgelopen periode iets hebt gelezen of gehoord over content marketing, één van…

Lees meer