• nl
  • en
Bekijk artikel
It's all about the champions

It’s all about the champions

2

Het succes van een social business project valt of staat met de mensen binnen jouw organisatie die de zakelijke mogelijkheden…

Lees meer
Bekijk artikel
Wat ik (van) mijn klanten leerde in 2013

Wat ik (van) mijn klanten leerde in 2013

4

2013 was een bijzonder jaar voor mij. In de zomer verruilde ik mijn vaste dienstverband bij Deloitte namelijk voor het…

Lees meer
Bekijk artikel
Weten wat er speelt

Weten wat er speelt

0

Via sociale media wordt ontzettend veel informatie gedeeld. Dat is ook niet zo vreemd als jij je bedenkt dat miljarden…

Lees meer
Bekijk artikel
De veranderende rol van communicatie, marketing & sales

De veranderende rol van communicatie, marketing & sales

0

De rol van communicatie, marketing en sales is aan het veranderen. Binnen veel organisaties zijn deze disciplines nog van elkaar…

Lees meer
Bekijk artikel
De kracht van jouw 2e graads netwerk

De kracht van jouw 2e graads netwerk

0

LinkedIn is een bijzonder krachtige tool voor het opbouwen en onderhouden van contacten. De kracht van LinkedIn zit niet alleen…

Lees meer
Bekijk artikel
Twee informatiepareltjes

Twee informatiepareltjes

3

Het informatieaanbod op internet is gigantisch. Volgens voormalig Google CEO Eric Schmidt wordt er in 48 uur zelfs evenveel informatie gemaakt…

Lees meer
Bekijk artikel
De juiste content op het juiste moment

De juiste content op het juiste moment

3

Content (oftewel waardevolle informatie) speelt een belangrijke rol bij het succesvol zakelijk inzetten van sociale media. Wat mij betreft zijn…

Lees meer
Bekijk artikel
Drie niveaus in ieder netwerk

Drie niveaus in ieder netwerk

2

Populaire sociale netwerken komen en gaan. We zagen het aan de razendsnelle opkomst van Google+ (500 miljoen leden in 2…

Lees meer
Bekijk artikel
Luisteren via sociale media

Luisteren via sociale media

1

Microsoft Nederland is één van de organisaties die het potentieel en het belang inziet van de online sociale netwerken van…

Lees meer
Bekijk artikel

Help, mijn Twitter-account is gehackt!

0

Nadat ik lange tijd nauwelijks spam-berichten vanuit Twitter-vrienden voorbij zag komen, steken ze ineens de kop weer op: korte DM-berichten…

Lees meer
Bekijk artikel
Local David vs. Global Goliath

Local David vs. Global Goliath

7

Dankzij Bram Boertjes van Yacht zat ik dinsdagavond bij eFocus om mee te denken over de inhoud van #TSC14 –…

Lees meer
Bekijk artikel

Slimmer online werken

1

Anderhalve week geleden werd ik door Stephan ten Kate blij gemaakt met zijn boekje Slimmer Online Werken in 60 Minuten. Het boekje…

Lees meer
Bekijk artikel
Nieuwe stap op eigen benen

Nieuwe stap op eigen benen

22

Na bijna twee jaar Deloitte is het tijd voor een nieuwe stap. Een stap op eigen benen. Halverwege augustus 2011…

Lees meer
Bekijk artikel
Marketeer, kom je etalage uit!

Marketeer, kom je etalage uit!

11

Een maand geleden schreef Sheila Klein Schiphorst – Koster op Marketingtribune, dat het einde van marketing in zicht is en dat…

Lees meer
Bekijk artikel
Wat maakt een goede social business strateeg?

Wat maakt een goede social business strateeg?

10

Vorige maand vroeg mijn Zuid-Afrikaanse collega David Graham mij naar typische vaardigheden, ervaringen en kenmerken voor een social media manager.…

Lees meer