|

Contact

Blog

Lees artikel
5 min 1 alternatieven voor Google Alerts

5 min 1 alternatieven voor Google Alerts

Als ik mensen vertel over het zakelijk inzetten van sociale media, laat ik hen altijd eerst nadenken over de doelstelling…

Lees verder
Lees artikel
Haal meer uit Twitter met deze gratis tools

Haal meer uit Twitter met deze gratis tools

Twitter; het blijft een apart sociaal netwerk. Het is geen Facebook, waar je gefilterd de leukste babykiekjes en fraaiste vakantiefoto’s van…

Lees verder
Lees artikel
Kunnen wij de verantwoordelijkheid wel aan?

Kunnen wij de verantwoordelijkheid wel aan?

In een vooraankondiging van het NTR-programma Kijken in de ziel – journalisten kreeg Frits Wester de vraag “Kunnen de media mensen…

Lees verder
Lees artikel
Toch liever gericht, dan met hagel schieten

Toch liever gericht, dan met hagel schieten

Jay Baer is één van mijn helden op het gebied van contentmarketing. Jay heeft echt begrepen waar het om gaat. Als je…

Lees verder
Lees artikel
Google+ is geen sociaal netwerk

Google+ is geen sociaal netwerk

Google+ wordt vaak vergeleken met Facebook en ik denk niet dat dit terecht is. Facebook, maar ook Twitter en LinkedIn,…

Lees verder
Lees artikel
Raak je contacten niet kwijt

Raak je contacten niet kwijt

Sociale media zijn geweldige tools, waar je een groot zakelijk voordeel mee kan behalen door je profiel in te vullen,…

Lees verder
Lees artikel
It's all about the champions

It’s all about the champions

Het succes van een social business project valt of staat met de mensen binnen jouw organisatie die de zakelijke mogelijkheden…

Lees verder
Lees artikel
Wat ik (van) mijn klanten leerde in 2013

Wat ik (van) mijn klanten leerde in 2013

2013 was een bijzonder jaar voor mij. In de zomer verruilde ik mijn vaste dienstverband bij Deloitte namelijk voor het…

Lees verder
Lees artikel
Weten wat er speelt

Weten wat er speelt

Via sociale media wordt ontzettend veel informatie gedeeld. Dat is ook niet zo vreemd als jij je bedenkt dat miljarden…

Lees verder
Lees artikel
De veranderende rol van communicatie, marketing & sales

De veranderende rol van communicatie, marketing & sales

De rol van communicatie, marketing en sales is aan het veranderen. Binnen veel organisaties zijn deze disciplines nog van elkaar…

Lees verder
Lees artikel
De kracht van jouw 2e graads netwerk

De kracht van jouw 2e graads netwerk

LinkedIn is een bijzonder krachtige tool voor het opbouwen en onderhouden van contacten. De kracht van LinkedIn zit niet alleen…

Lees verder
Lees artikel
Twee informatiepareltjes

Twee informatiepareltjes

Het informatieaanbod op internet is gigantisch. Volgens voormalig Google CEO Eric Schmidt wordt er in 48 uur zelfs evenveel informatie gemaakt…

Lees verder
Lees artikel
De juiste content op het juiste moment

De juiste content op het juiste moment

Content (oftewel waardevolle informatie) speelt een belangrijke rol bij het succesvol zakelijk inzetten van sociale media. Wat mij betreft zijn…

Lees verder
Lees artikel
Drie niveaus in ieder netwerk

Drie niveaus in ieder netwerk

Populaire sociale netwerken komen en gaan. We zagen het aan de razendsnelle opkomst van Google+ (500 miljoen leden in 2…

Lees verder
Lees artikel
Luisteren via sociale media

Luisteren via sociale media

Microsoft Nederland is één van de organisaties die het potentieel en het belang inziet van de online sociale netwerken van…

Lees verder