|

Contact

Lees artikel
Vier inspirerende ondernemerslessen

Vier inspirerende ondernemerslessen

Op de eerste dinsdag van oktober konden we ons een slag in rondte laten inspireren. “Of sloeg Inspiration360 ergens anders…

Lees verder
Lees artikel
Voodoo marketing op LinkedIn?

Voodoo marketing op LinkedIn?

Wat is er aan de hand op LinkedIn? Waarom zien we steeds vaker berichtjes voorbij komen met de diepgang van…

Lees verder
Lees artikel
Content, zwaar overschat

Voor een relatie is meer nodig dan een stukje content

Het is weekend. Je bent op een feestje. Een goede vriend is jarig en dat wordt gevierd. De woonkamer is…

Lees verder
Lees artikel
Waarom? En hoe?

Waarom zou ik dit artikel lezen?

Het gaat misschien wat ver om te zeggen dat er maar twee vragen zijn die er echt toe doen… Toch…

Lees verder
Lees artikel
Heembouw medewerkers

Organisch bereik? Menselijk bereik!

Er wordt regelmatig gezegd dat het organische bereik van social media om te huilen is en dat klopt ook. Als…

Lees verder
Lees artikel
De ultieme social business slides voor 2016 (en verder)

De ultieme social business slides voor 2016 (en verder)

De dagen worden steeds korter, de temperatuur begint eindelijk een beetje te dalen en we zien steeds meer kerstcommercials op…

Lees verder
Lees artikel
De 3 onderdelen van iedere online applicatie

De 3 onderdelen van iedere online applicatie

Afgelopen vrijdag vierde Basic Orange haar twintigjarig bestaan. Eind 2008 begon ik als projectmanager bij dit internetbureau, midden in de…

Lees verder
Lees artikel
Iedereen aan de marketing, sales en service

Iedereen aan de marketing, sales en service

Binnen B2B-bedrijven werken over het algemeen zeer deskundige professionals; advocaten, belastingadviseurs, consultants, productspecialisten, beleidsmedewerkers of BIM-modelleurs. Deze mensen zijn in de…

Lees verder
Lees artikel
Meten = weten (en groeien)

Meten = weten (en groeien)

Oké, je bent een social business (pilot) project begonnen. Je hebt een aantal voorlopers binnen jouw organisatie gevonden. Deze collega’s zijn…

Lees verder
Lees artikel
Pas op met “vanity metrics”

Pas op met “vanity metrics”

Vanity metrics, het is een term die door Eric Ries wordt gebruikt in zijn Lean Startup methode. Hiermee doelt hij…

Lees verder
Lees artikel
Onpersoonlijke LinkedIn-uitnodigingen en hoe jij ermee om kan gaan

Onpersoonlijke LinkedIn-uitnodigingen en hoe jij ermee om kan gaan

Misschien heb jij er ook nog een paar in jouw (LinkedIn) inbox zitten: onpersoonlijke uitnodigingen van mensen die jij niet…

Lees verder
Lees artikel
It's all about the money... Oh, and people

It’s all about the money… Oh, and people

Geld – In Calvinistisch Nederland doen we er altijd een beetje moeilijk over. Je mag het wel verdienen, maar het…

Lees verder
Lees artikel
Krachtige LinkedIn features en waar ze verstopt zitten

Krachtige LinkedIn features en waar ze verstopt zitten

Als professional heb je met LinkedIn puur goud in handen. Dat zit hem voornamelijk in het aantal mensen dat professioneel (!) gebruik…

Lees verder
Lees artikel
De super simpele content marketing checklist

De super simpele content marketing checklist

Het kan bijna niet anders, dan dat jij in de afgelopen periode iets hebt gelezen of gehoord over content marketing, één van…

Lees verder
Lees artikel
LinkedIn Lead Accelerator - Wat is het en wat kun je ermee?

LinkedIn Lead Accelerator – Wat is het en wat kun je ermee?

Update: op 8 februari 2016 liet LinkedIn weten, dat Lead Accelerator niet meer bestaat als stand alone product en dat het inmiddels…

Lees verder