Bekijk artikel
It's all about the money... Oh, and people

It’s all about the money… Oh, and people

0

Geld – In Calvinistisch Nederland doen we er altijd een beetje moeilijk over. Je mag het wel verdienen, maar het…

Lees meer
Bekijk artikel
Krachtige LinkedIn features en waar ze verstopt zitten

Krachtige LinkedIn features en waar ze verstopt zitten

0

Als professional heb je met LinkedIn puur goud in handen. Dat zit hem voornamelijk in het aantal mensen dat professioneel (!) gebruik…

Lees meer
Bekijk artikel
De super simpele content marketing checklist

De super simpele content marketing checklist

0

Het kan bijna niet anders, dan dat jij in de afgelopen periode iets hebt gelezen of gehoord over content marketing, één van…

Lees meer
Bekijk artikel
LinkedIn Lead Accelerator - Wat is het en wat kun je ermee?

LinkedIn Lead Accelerator – Wat is het en wat kun je ermee?

0

Update: op 8 februari 2016 liet LinkedIn weten, dat Lead Accelerator niet meer bestaat als stand alone product en dat het inmiddels…

Lees meer
Bekijk artikel
"Virtual reality is fake... Digital reality is real."

“Virtual reality is fake… Digital reality is real.”

0

Met deze knipoog naar mijn favoriete Neelie Kroes uitspraak (“There’s no separate digital economy. Just an economy that’s digital.“) verraste…

Lees meer
Bekijk artikel
5 min 1 alternatieven voor Google Alerts

5 min 1 alternatieven voor Google Alerts

0

Als ik mensen vertel over het zakelijk inzetten van sociale media, laat ik hen altijd eerst nadenken over de doelstelling…

Lees meer
Bekijk artikel
Haal meer uit Twitter met deze gratis tools

Haal meer uit Twitter met deze gratis tools

2

Twitter; het blijft een apart sociaal netwerk. Het is geen Facebook, waar je gefilterd de leukste babykiekjes en fraaiste vakantiefoto’s van…

Lees meer
Bekijk artikel
Kunnen wij de verantwoordelijkheid wel aan?

Kunnen wij de verantwoordelijkheid wel aan?

8

In een vooraankondiging van het NTR-programma Kijken in de ziel – journalisten kreeg Frits Wester de vraag “Kunnen de media mensen…

Lees meer
Bekijk artikel
Toch liever gericht, dan met hagel schieten

Toch liever gericht, dan met hagel schieten

0

Jay Baer is één van mijn helden op het gebied van contentmarketing. Jay heeft echt begrepen waar het om gaat. Als je…

Lees meer
Bekijk artikel
Google+ is geen sociaal netwerk

Google+ is geen sociaal netwerk

0

Google+ wordt vaak vergeleken met Facebook en ik denk niet dat dit terecht is. Facebook, maar ook Twitter en LinkedIn,…

Lees meer
Bekijk artikel
Raak je contacten niet kwijt

Raak je contacten niet kwijt

0

Sociale media zijn geweldige tools, waar je een groot zakelijk voordeel mee kan behalen door je profiel in te vullen,…

Lees meer
Bekijk artikel
It's all about the champions

It’s all about the champions

2

Het succes van een social business project valt of staat met de mensen binnen jouw organisatie die de zakelijke mogelijkheden…

Lees meer
Bekijk artikel
Wat ik (van) mijn klanten leerde in 2013

Wat ik (van) mijn klanten leerde in 2013

4

2013 was een bijzonder jaar voor mij. In de zomer verruilde ik mijn vaste dienstverband bij Deloitte namelijk voor het…

Lees meer
Bekijk artikel
Weten wat er speelt

Weten wat er speelt

0

Via sociale media wordt ontzettend veel informatie gedeeld. Dat is ook niet zo vreemd als jij je bedenkt dat miljarden…

Lees meer
Bekijk artikel
De veranderende rol van communicatie, marketing & sales

De veranderende rol van communicatie, marketing & sales

0

De rol van communicatie, marketing en sales is aan het veranderen. Binnen veel organisaties zijn deze disciplines nog van elkaar…

Lees meer