|

Contact

Lees artikel
Praatjesmakers

Praatjesmakers

Ergens in 2012 verzorgde ik mijn allerslechtste presentatie ooit. Toehoorders (i.e. “slachtoffers”) waren een stuk of 20 van mijn toenmalige…

Lees verder
Lees artikel
Echt helpen

Echt helpen

Het is een ontzettend mooie woensdag aan het begin van juni. Suzanne van Triest en ik verruilen vandaag het kantoor…

Lees verder
Lees artikel
Tijd voor verandering

Tijd voor verandering

“Ik Vertrek”; het is één van mijn favoriete programma’s op de Nederlandse televisie. Vrijwel iedere aflevering kijk ik met een…

Lees verder
Lees artikel
Digitale klantrelaties in de juridische praktijk

5 tips voor digitale klantrelaties in de juridische praktijk

Hoewel de junizon aardig z’n best doet buiten, blijft het aardedonker in Silo 0 van DeFabrique. Steven Van Belleghem en…

Lees verder
Lees artikel
3 snacks van The Next Web (dag 2)

3 snacks van The Next Web (dag 2)

Meer dan 100 talks, panels en workshops in 2 dagen tijd. Dat betekent korte sessies van 20 minuten. Net als op…

Lees verder
Lees artikel
Snacken op The Next Web

3 snacks van The Next Web (dag 1)

In 13 jaar tijd is The Next Web Conference uitgegroeid tot één van de grootste technologiefestivallen in Europa. Jazeker, dat…

Lees verder
Lees artikel

Niet leuk, wel jouw verantwoordelijkheid

“Maar kunnen we niet… ,” vraagt de adviseur aarzelend terwijl hij me met grote, hoopvolle ogen aankijkt, “…gewoon een leuke…

Lees verder
Lees artikel

Employee advocacy maakt meer kapot dan je lief is

Stel je voor: je werkt op de communicatie- en marketingafdeling van een grote organisatie. Je hebt kantoren door heel Nederland…

Lees verder
Lees artikel
Overlevingslessen voor 21e eeuwse communicatieprofessionals

Overlevingslessen voor 21e eeuwse communicatieprofessionals

Het is woensdagochtend. Ik zet mijn fiets in een rek op de Nieuwe Achtergracht, pal naast de Universiteit van Amsterdam.…

Lees verder
Lees artikel
Fouten maken de mens

Fouten maken de mens

Er is iets goed mis met Lacie Pound. Ze is namelijk overdreven aardig. De hele dag door. Tegen iedereen. Met…

Lees verder
Lees artikel
"Ontwaakt, o telefoonzombie!"

“Ontwaakt, o telefoonzombies!”

Ze staat met haar rug tegen de etalage van de Kruidvat. Midden in het centrum van Arnhem. Ze rookt een…

Lees verder
Lees artikel
Denk eens wat minder aan jezelf

Gewaardeerde gasten

“Goedenavond. Hartelijk welkom,” zegt de eigenaresse van het Japanse restaurant vrolijk. Mijn vriendin en ik zijn een zijstraat in het…

Lees verder
Lees artikel
Social media zijn alles behalve social

Social media zijn alles behalve social

Wie op Wikipedia een eenduidige definitie voor social media probeert te achterhalen, komt voor een uitdaging te staan. “Het is…

Lees verder
Lees artikel
Twee onmisbare tools voor een online publicatiesysteem

Twee onmisbare tools voor een online publicatiesysteem

“Geen idee wat voor berichten ik zou moeten plaatsen…” Ik hoor het mensen nog wel eens zeggen, als het gaat…

Lees verder
Lees artikel
Als technologie mensen echt zou helpen (bij marketing en sales)

Als technologie mensen echt zou helpen (bij marketing en sales)

Op de één na laatste vrijdag van juni plaatste ik – zonder het te beseffen – mijn allerbeste LinkedIn-bericht ooit.…

Lees verder