Contact

Blog

Lees artikel
Gezamenlijk één Twitteraccount beheren met Tweetdeck

Gezamenlijk één Twitteraccount beheren met Tweetdeck

Kort geleden verscheen er een goed stukje van Marinel Bijmolt op de website van Twittermania, waarin zij beschrijft op welke…

Lees verder
Lees artikel
Terug blikken en vooruit kijken

Terug blikken en vooruit kijken

Aan het begin van 2011 besloot ik voor de tweede keer in mijn carrière om mijn baan op te zeggen,…

Lees verder
Lees artikel
In 4 stappen het publiek dat bij jou past

In 4 stappen het publiek dat bij jou past

Mensen die social media beginnen te gebruiken, zijn soms wat onzeker. “Wat kan ik wel zeggen en wat beter niet?”…

Lees verder
Lees artikel
Social media, daar moeten we iets mee.

Social media, daar moeten we iets mee.

“Social media, daar moeten we iets mee.” Ik hoor het best vaak. Hoewel het natuurlijk ontzettend waar is (de cijfers…

Lees verder
Lees artikel
In 15 minuten een sterker LinkedIn-profiel

In 15 minuten een sterker LinkedIn-profiel

De cijfers van LinkedIn liegen er niet om: al bijna 3 miljoen Nederlanders maken gebruik van dit sociale netwerk*, elke…

Lees verder
Lees artikel
Klantenservice; wat bedrijven kunnen leren van Amazon

Klantenservice; wat bedrijven kunnen leren van Amazon

Klantenservice; daar kunnen sommige bedrijven nog heel wat over leren. Van een partij als Amazon bijvoorbeeld. Zij hebben hun klantenservice…

Lees verder
Lees artikel
Scrum en social media - 3 overeenkomsten

Scrum en social media – 3 overeenkomsten

Bij het laatste online bureau waar ik als projectmanager heb gewerkt, kreeg ik de mogelijkheid om Scrum als ontwikkelmethode te…

Lees verder
Lees artikel
Twitter als filtertool - 2 voorbeelden

Twitter als filtertool – 2 voorbeelden

In de anderhalf jaar dat ik Twitter nu gebruik, heb ik dit op verschillende manieren gedaan: het was mijn manier…

Lees verder